Hari ni cik ct nak sharekan testimoni Vivix tulang cedera dan sembuh asbab Vivix. Sememangnya bila sesuatu kecederaan berlaku pada tubuh badan kita, petanda luaran atau perubahan luaran yang boleh kita dapati ialah bengkak, bahagian anggota yang cedera memerah@inflame dan rasa sangat-sangat sakit.

Jom kita baca cerita benar ini dan cara nak bagi kecederaan yang beliau alami ni hilang rasa sakit dengan cepat dan cepat pulak sembuh.

TESTIMONI 8: NOOR FAZIELA MOHD NOOR

Testimoni Vivix Tulang Kaki Cedera Terhempap Bola Bowling Sembuh Dalam 4 Hari

Ziela nak kongsikan pengalaman tragis Ziela dengan Vivix.
.

testimoni vivix tulang retak, tulang patah

Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk nak packing barang nak pindah. Ziela masuk dalam bilik, sebab nak keluarkan baju dalam bilik. Sebab anak tengah tidur masa tu Ziela tak on lampu. Dalam gelap, tarik kotak. Tiba-tiba kaki rasa kebas. Rupanya bola bowling suami yang berat tu jatuh atas kaki. Ya Allah. Sakit sangattt. Allah saje tau. Menangis tengok. Tiba-tiba kaki membengkak. Dalam keadaan sakit heret kaki keluar. Tunjuk kat suami. Sambil menangis cakap. “Bang kaki sayang cacat dah.. Tulang retak patah dah” sambil menangis.
.

Mintak suami ambikkan botol Vivix dan Herbal Blend. Picit sebanyak nya Herbal Blend atas kaki. Dan terus minum Vivix tanpa sukatan.
Malam tu tak boleh tidur. Sebab malam kan sejuk. Angin masuk banyak sebab bengkak. Menangis sambil tidur. Sebab berdenyut.
2-3 hari solat sambil duduk, tak boleh pakai kasut, kaki bengkak sentuh kain pun ngilu.
.

Testimoni Vivix tulang cedera berjaya sembuh

Alhamdulillah selepas hari ke-4 kami pindah. Punggah barang, saya dah rasa 95% hilang rasa sakit. Cuma bila tekan. Masih rasa la. Dan dapat rasa tulang tak ditempatnya. Dan harini, dah masuk bulan ke 10. Ziela nak bgtau. Alhamdulillah Ziela tak cacat. Tak tempang. Dengan habiskan sebotol Vivix dalam masa seminggu. Dan maintain vitamin kesihatan lain.

#supermomshakleestory
#myvivixstory
#vivixs

Cadangan Merawat Tulang Cedera/patah/retak Secara Semulajadi Dan Tak sakit

Justeru antara langkah-langkah awal selepas dapatkan rawatan doktor bagi cepat proses penyembuhan adalah dengan mengambil suplemen vitamin seperti

VIVIX

Berfungsi memperbaiki sel-sel badan yang terjejas dengan tindakan 4 mekanisma utama Vivix.

Boleh baca SINI untuk info berkenaan Vivix, Bagaimana Vivix Bantu Atasi Pelbagai Penyakit Akibat Penuaan Sel.

Sr VITA C

Memperbaiki simptom pendarahan dalaman dan bantu sel darah putih dari jangkitan kuman dan bakteria

OMEGA GUARD

Merawat keradangan, bengkak dan memerah akibat luka

OSTEMATRIX

Sumber kalsium yang cepat kadar penyerapannya untuk baik pulih tulang

ESP

Sumber protein untuk menggalakkan pembinaan sel-sel baru tulang dan anggota yang cedera.

Bagi yang inginkan konsultasi berkenaan vitamin terbaik untuk masalah tulang patah, tulang retak, luka dalaman badan dan sebagainya akibat kemalangan dengan Vivix dan vitamin-vitamin lain untuk kesihatan, bolehlah hubungi saya seperti tertera berikut.

Juga sekiranya nak dapatkan vitamin Shaklee pada harga ahli dan penjimatan berganda serta menikmati manfaat-manfaat keahlian Shaklee, sila KLIK BUTTON ini.

Atau boleh juga cari saya di sini,

✍FB : Siti NorAini Sheikh Abdullah

✍FB Page : CelikSihat Page

✐Blog : CelikSihat

✐Instagram : agen_shaklee_siti
✉Email : sitinurra77@gmail.com
✆HP : 019-514 6495
✆WhatsApp : 019.514.6495

COD : Gopeng, Batu Gajah, Tronoh, Bandar Universiti, UTP, UiTM Seri Iskandar, Seri Iskandar, Parit & Bota

Inshaallah saya akan bantu anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nak beli Shaklee? Klik SINI untuk hubungi saya