Cara Mudah Atasi Sakit Jatuh Terseliuh, Sakit Pinggang Dan Lutut

Kemalangan kecil seperti jatuh terseliuh sering berlaku pada kita ketika dalam kekalutan menguruskan rutin harian. Jangan pandang remeh pada kemalangan kecil kerana luka dalaman yang tidak nampak dengan mata mungkin boleh membawa ‘azab’ yang menyakitkan berpanjangan.

Justeru, selain 1st aid kit yang wajib ada di rumah, suplemen tambahan juga sangat-sangat membantu proses penyembuhan. Bagi wanita dan ibu-ibu yang sentiasa sibuk bekerja sekaligus menguruskan rumahtangga dan anak-anak, vitamin tambahan umpama ubat semulajadi yang wajib ambil sebagai energy booster untuk kekal sihat, cergas dan bersemangat setiap hari.

Jom baca kisah bagaimana wanita dan ibu ini menangani kecederaan akibat jatuh terseliuh dengan cepat dan berkesan.

TESTIMONI 6 : SITI ROZITA OTHMAN

JATUH TERSELIUH SAKIT SENDI DAN LUTUT BERKURANGAN SELEPAS AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE
.

Apa perasaan anda bila terseliuh, kemudian jatuh terduduk dalam bilik air. Pasti rasa terkejut dan takut . Betul tak..?
.

Begitu lah yang terjadi pada saya . Dua kejadian lain hari. Lain masa tetapi pada bulan yang sama. Bulan lepas kan musim hujan. Jadi kerap ulang alik ke dapur. Yelah kan seharian hujan. anak-anak pula kejap-kejap nak susu..kejap2 masuk bilik air, pastu lapar balik.
.

Cara Mudah Atasi Sakit Jatuh Terseliuh, Sakit Pinggang Dan Lutut

Lantai Basah Terpeleot Jatuh Terseliuh Kaki

Tak senang duduk melayan 3 beradik ni. Husna pulak baru belajar tak gunakan pampers. Jadi tumpu pada dia lebih. Huzaifah pula ada permainan baru. Suka buka tutup peti ais. Habis berkecah dia main air. Apa lagi.. tengah terkedek-kedek Kak Ita jalan ke dapur, terpelecok lah. Jatuh terseliuh tak perasan ada air. Nasib baik tak jatuh gedebuk. Selawat banyak-banyak. Nak marahkan Huzai dia apa tau kan.
.

Terkejut sebab kaki terpelecot. Cepat-cepat saya sapu krim Herbal Blend. Risaunya hati hanya Allah sahaja yang tahu. Kejap-kejap tengok kaki ada kesan bengkak atau biru. Alhamdulillah tak ada apa-apa. Cepat-cepat saya ambil Vivix dan terus bancuh dengan kolagen. Alhamdulillah. Bangun pagi esoknya tak ada bengkak dan sakit kaki.
.

Lantai Basah, Jatuh Terduduk Kali Kedua Akibat Tergelincir Dalam Tandas

Selang beberapa hari saya jatuh terduduk pulak dalam bilik air. Licin sebab air dari basuhan mesin basuh. Entah macam mana fikiran melayang masa tu. Agaknya lupa nak baca doa masuk tandas pun iyer juga.
.

Dipendekkan cerita, pinggang dan perut saya sakit akibat kesan terjatuh tu, saya sapu minyak panas di bahagian yang sakit dan minum Vivix campur kolagen. Setiap hari saya minum 2 kali . Pagi dan malam. Dan sebelum tidur, saya makan Ostematrix 5 biji setiap hari.
.

Doktor Sahkan Tiada Apa-Apa Kesan Buruk Dari Kedua-Dua Kemalangan Tersebut

Alhamdulillah sakit pinggang dah hilang, tiada apa-apa yang saya takutkan terjadi. Tetapi haid saya pula keluar terlampau banyak. Bila ke klinik doktor kata takde apa-apa , mungkin sebab hormon. Dalam masa sama saya pergi berurut . Mak bidan kata peranakkan saya turun sikit, Lagipun memang setiap 3 bulan saya akan berurut badan di kampung. Alhamdulillah semua nya baik-baik dan tiada apa yang perlu saya risaukan.
.

Dalam masa yang sama tekanan darah tinggi saya pun stabil. Maklumlah bila dah masuk umur 40-an ni semua nak kena jaga. Lebih-lebih lagi bab kesihatan ni. Mungkin ramai tak tahu bahawa kolagen Shaklee sangat bagus untuk sendi juga. Bukan hanya untuk cantik semata mata tau.

Bagi mereka yang mempunyai masalah sakit lutut atau sendi boleh cuba amal minum kolagen Shaklee dan Ostematrix, rasakan perbezaannya.

Mengapa dan bagaimana Kolagen Shaklee untuk sendi?

Kolagen Shaklee mempunyai unsur ekstrak kerangan laut yang mana ia mengandungi glucosamine yg bantu membuat bendalir sebagai pelincir sendi.
.

Manakala Vivix pula membantu memperbaiki sel-sel badan kita. Memang terbaik lah setiap suplemen Shaklee . Pelbagai jenis dan setiap satunya mempunyai khasiatnya tersendiri.
.

Kita usaha untuk ke arah yang lebih sihat. Shaklee sahaja satu-satunya supplement brand yang terbukti berkesan melalui Landmark Study.

Semoga perkongsian ini memberikan manfaat buat anda!

Berminat untuk dapatkan VITAMIN SHAKLEE untuk kesihatan anda?

 

CARA 1

Sekiranya anda inginkan konsultasi berkenaan kesihatan anda, bolehlah hubungi saya seperti tertera berikut. 

Anda berpeluang untuk jimat 15% hingga 25% dengan pendaftaran ahli Shaklee dengan saya dan layak terus vitamin Shaklee pada harga ahli. Daftar ahli SHAKLEE untuk menikmati penjimatan berterusan dan PRIVILEGE sebagai ahli.  

JADUAL MAKAN YANG BERKESAN AKAN DIBERIKAN EKSKLUSIF UNTUK PELANGGAN-PELANGGAN SAYA!

BERMINAT UNTUK JANA PENDAPATAN DENGAN TEAM KAMI?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya jika anda berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Pengedar Sah Shaklee :

Siti Noraini Sheikh Abdullah

(Shaklee ID 1171436)

Email : sitinurra77@gmail.com

✆HP : 019-514 6495

✆WhatsApp : 019.514.6495

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *