Kerap Demam : Suplemen Terbaik Untuk Tingkatkan Kesihatan Anak

Anak-anak kecil kerap demam? Bagaimana nak tingkatkan kesihatan anak untuk atasi masalah anak- anak kerap demam?

Anak-anak kecil yang mengalami sakit demam, batuk, selesema adalah perkara biasa dan sering terjadi. Namun apabila terlalu kerap demam sebagai ibu bapa, kita haruslah lakukan sesuatu untuk menanganinya. Ini kerana anak-anak yang kerap jatuh sakit, tumbesaran dan proses pembelajarannya akan turut terganggu.

Anak yang kerap demam menunjukkan daya pertahanan dan tahap kekebalan tubuhnya terhadap penyakit adalah rendah. Mereka sebenarnya tidak mendapat nutrisi yang cukup dari pemakanan harian.

Sebab itu anak-anak kecil sangat memerlukan makanan tambahan yang sihat, selamat, semulajadi lagi berkesan. Ibu bapa haruslah pandai memilih suplemen terbaik untuk anak-anak mereka untuk tingkatkan kesihatan anak. Semestinya ‘badan yang sihat akan menghasilkan otak yang cerdas’.

Nak pilih suplemen tambahan apa yang terbaik untuk anak-anak? Jemput baca kisah ini,

TESTIMONI 2 : LINA AKHTAR

SUPLEMEN SHAKLEE PILIHAN TERBAIK UNTUK TINGKATKAN KESIHATAN ANAK
.

Anak-anak ni rezeki kan.. apa pun kita lakukan adalah untuk kebahagian anak-anak. Tak kira la berapa orang anak..
.

Ingat lagi masa anak sulung saya usia 1 tahun 6 bulan macam tu.. kulit dan kesihatan sangat rendah. Sampai boleh dikatakan setiap bulan mesti ada je ke klinik yang berdekatan. Paling risau bila demam saat suami kerja luar dan tidak bersama kami kat rumah.
.

Selepas dah berapa kali mencuba dan nak yang terbaik. Alhamdulillah…

Ni pula si adiknya.. kulit makin putih dan kecerahan semakin buat ibu geram… dengan dia saya bermula 100% PRODUK SHAKLEE sedari hamil sampai la usia dia sekarang 2 tahun 9 bulan.
.

Bersyukur sangat.. terlalu jarang ke klinik. Bila badan dedah suhu 37’c macam tu.
.

Kerap Demam : Suplemen Terbaik Untuk Tingkatkan Kesihatan Anak

Antara yang saya amalkan adalah up dose Omega.. Vita C Chewable paling dia suka dan cream Herbal Blend tu untuk sejukkan badan dia. Sangat menjadi sebab cream tu ada menthol mint dan sangat sesuai untuk seisi keluarga.
.

Nak kuatkan imun booster anak-anak? Saya pilih Nutriferon sekali sekala bila perlu.

Dan… mommies gojes nak tau.. ianya SANGAT JIMAT & BERBALOI dengan produk ni..
.

Mungkin ada anak-anak mommies yang cerewet dan sukar nak makan ubat klinik … maka..

Inillah PENYELESAIANNYA!
.

Dah Tak Risau Hantar Anak Ke Taska Lagi

Anak-anak pasti suka dan mommies yang berkerja tak perlu risau bila hantar anak ke taska. Pengasuh mahu pun anak-anak yang bersekolah.
.

Yang terbaik untuk dikongsi bersama. Dan pengalaman menjaga anak-anak tak sihat saat suami kerja luar dan berjauhan dari keluarga menbawa 1001 pengalaman untuk saya.
.

Saya rela tak belikan pakaian baru untuk mereka tiap bulan. Asalkan stok vitamin ni cukup untuk mereka anak-anak kesayangan saya.
.

Anda juga pasti terlalu sayangkan anak-anak dan nak yang terbaik untuk kesihatan anak-anak kan.

Buat pilihan yang terbaik. Mereka juga adalah pelaburan dan penyambung generasi kita di masa hadapan.

Alhamdulillah.

 

Macam mana nak dapatkan SET KANAK-KANAK SHAKLEE ini?

 

CARA PERTAMA

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan Set Kanak-Kanak Shaklee buat anak anda yang tersayang, boleh baca info lanjut KLIK PIC INI 

Kerap Demam : Suplemen Terbaik Untuk Tingkatkan Kesihatan Anak
SET PINTAR CERGAS KANAK-KANAK SHAKLEE

CARA KEDUA

Sekiranya anda inginkan konsultasi berkenaan kesihatan anak-anak anda, bolehlah hubungi saya seperti tertera berikut KLIK PIC. Boleh buat pembayaran terus pada saya, SITI dan saya uruskan untuk pembelian produk.

Anda berpeluang untuk jimat 15% hingga 25% dengan pendaftaran ahli Shaklee dengan saya dan layak terus vitamin Shaklee pada harga ahli. Daftar ahli SHAKLEE untuk menikmati penjimatan berterusan dan PRIVILEGE sebagai ahli.  

JADUAL MAKAN YANG BERKESAN AKAN DIBERIKAN EKSKLUSIF UNTUK PELANGGAN-PELANGGAN SAYA!

 

BERMINAT UNTUK JANA PENDAPATAN DENGAN TEAM KAMI?

Dengan kualiti produk yang terjamin, saya memerlukan pengedar untuk memenuhi keperluan di setiap pelusuk negeri termasuk negara jiran seperti Indonesia, Singapura dan Brunei.

Hubungi saya jika anda berminat menjadi pengedar di kawasan anda, kehadiran anda amat dialu-alukan!

Pengedar Sah Shaklee :

Siti Noraini Sheikh Abdullah

(Shaklee ID 1171436)

Email : sitinurra77@gmail.com

✆HP : 019-514 6495

✆WhatsApp : 019.514.6495

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *