Rahsia Kulit Muka Cerah Sekata Dan Pori-Pori Semakin Mengecil. Ramai yang ingat pengambilan Vivix ni hanyalah untuk bila dah jatuh sakit. Jawapannya tidak semestinya. Paling terbaik untuk mengambil Vivix tentulah sedari kita sihat. Kerana apa-apa jua penyakit dalaman badan kita ianya tidak terjadi serta merta. Kebanyakkan ia telah berlaku bertahun-tahun dalam tubuh kita sebelum kita benar-benar rasa sakit. Pada masa itu barulah kita sedar sakit yang kita hidapi telah menjadi lebih berat.

Namun demikian, Cik ct nak share testimoni seorang sahabat yang saje-saje mencuba Vivix. Shaklee effect yang diperolehi boleh dilihat pada kulit mukanya yang semakin cerah sekata, pori-pori muka semakin mengecil dan kulit kelihatan lembap berseri.

Jom kita baca cerita empunya badan.

TESTIMONI 9: ZAINAH MUKHTAR

Rahsia Kulit Muka Cerah Sekata Dan Pori-Pori Semakin Mengecil

Assalamualaikum

Nama saya Zainah Mukhtar. Saya pengguna dan juga pengedar vitamin Shaklee.
.

Rahsia Kulit Muka Cerah Sekata Dan Pori-Pori Semakin Mengecil

Saya dah makan hampir semua vitamin shaklee sejak 2 tahun lalu, ada 4-5 jenis yang belum. Vivix adalah yang terbaru saya cuba. Sebelum ni memang selalu tengok kawan-kawan dan pelanggan jer yang bercerita tentang keberkesanan vivix ni. Terdetik juga dalam hati, satu hari aku mesti cuba vivix.
.

Dipendekkan cerita, saya dapat sebotol vivix hasil daripada bermain kutu. Sebab vivix ni agak mahal untuk saya sebagai seorang surirumah, jadi nak cuba punya pasal main kutu vivix la.
.

Sebelum minum vivix saya memang dah amalkan vitamin2 lain juga seperti ESP, VITA C, VITA E, B COMP, OSTEMATRIX, GLA, ALFALFA dan beberapa lagi. Setiap hari memang ambil vitamin2 ni semua. Saya ambil untuk menjaga kesihatan dan untuk kecantikan.
.

Saya teruja sangat dengan vivix ni. Saya nak buat ‘eksperimen’ kat diri sendiri. Sebelum ni ramai dah cakap vivix ni best, vivix ni vivix tu, jadi tiba masa saya pula nak cuba.
.

Rahsia Kulit Muka Cerah Sekata : Stop ESP Dan Vitamin Lain Untuk Melihat Shaklee Effect

Saya berhenti ambil vitamin2 yang lain kecuali ESP 3 hari sebelum minum vivix. Saya dengan ESP ni kawan baik, waktu sarapan mesti minum segelas ESP. Saya jarang ambil sarapan yang berat2, cukup segelas ESP untuk memberi saya rasa kenyang dan tenaga sehingga waktu makan tengahari.
.

Selepas 6 Hari Penggunaan, Rasa WOWW Sangat!

Maka saya cuba vivix satu sudu kecil buat permulaan selama 3 hari. Selepas 3 hari saya ambil 1 sudu besar pula. Saya mula perasan ada perubahan bila saya tengok cermin selepas bangun tidur. Wow!! Sangat luarbiasa kesan vivix ni, kulit wajah saya nampak lembap dan pori2 terbuka dah berkurang. Lepas seminggu tona kulit dah nampak makin lebih sekata dan semakin cerah. Saya senyum sorang2 depan cermin, seronoknyaaa
.

Sekarang barulah saya percaya yang vivix ni betul2 memberi kesan untuk awet muda. Sebelum ni macam kurang percaya sebab tak cuba sendiri.
.

Saya memang takde pakai krim kecantikan. Krim malam NutriWhite yang saya pakai sebelum ni pun dah lama habis sebelum saya minum vivix.
.

Jadi saya sangat syorkan pada semua yang nak wajah awet muda tapi malas nak makan vitamin banyak2 atau nak tepek krim siang malam, elok sangat minum vivix 1 sudu sebelum tidur. Bangun pagi tengok cermin mesti senyum sorang2.
.

Orang kata tak kenal maka tak cinta. Tak cuba maka tak tahu. Begitulah dengan vivix, mesti kena cuba sendiri.
.
Itulah kesan vivix kepada saya. Terima kasih Shaklee, terima kasih Supermom Shaklee Story.

#supermomshakleestory
#myvivixstory
#vivixse

Bagi yang inginkan konsultasi berkenaan vitamin terbaik untuk kesihatan atau pon kecantikan diri dengan Vivix dan vitamin-vitamin lain untuk kesihatan, bolehlah hubungi cik ct seperti tertera berikut.

Juga sekiranya nak dapatkan vitamin Shaklee pada harga ahli dan penjimatan berganda serta menikmati manfaat-manfaat keahlian Shaklee, sila KLIK BUTTON ini.

Atau boleh juga cari saya di sini,

✍FB : Siti NorAini Sheikh Abdullah

✍FB Page : CelikSihat Page

✐Blog : CelikSihat 

✐Instagram : agen_shaklee_siti
✉Email : sitinurra77@gmail.com
✆HP : 019-514 6495
✆WhatsApp : 019.514.6495

COD : Gopeng, Batu Gajah, Tronoh, Bandar Universiti, UTP, UiTM Seri Iskandar, Seri Iskandar, Parit & Bota

Inshaallah saya akan bantu anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *