Kurus Dan Cantik Asbab Vivix. Hari ni saya nak share kisah seorang isteri yang mengambil Vivix semata-mata sayangkan suami dan ingin memberi support pada suami agar turut sekali makan demi kesihatan suaminya. Asbab dari pengambilan Vivix ini, taraaaa..

Jom kita baca kisah ini.

TESTIMONI 4: NOORBIHA BINTI ABU

BERAT BADAN MENURUN DAN KULIT SEMAKIN CANTIK SEJAK AMALKAN VIVIX

Saya mula makan Vivix sebab nak bagi dorongan pada suami. Dia ada ketumbuhan (cyst) di pangkreas. Pada mulanya suami tak nak makan, saya tak memaksa suami untuk makan Vivix tu tapi saya bagi tau bahawa pengambilan Vivix nie dapat mengurangkan/ melambatkan pembesaran cyst tersebut…
.

Lepas tu, suami mula makan apabila dia tengok saya makan Vivix tu… tapi tu la, tak lama pun dia makan dalam 2 ke 3 minggu.. Bila saya tanyakan apa yang dia rasa, rasa sakit berkurangan dari selalu, badan dia rasa cergas dan mood dia pun semakin baik. Mood tu dari segi melakukan kerja bertambah baik…
.

Kurus Dan Cantik : Berat Badan Turun Dan Tona Kulit Muka Semakin Sekata

Berat Badan turun tanpa disangka dalam 1 bulan

Pada masa yang sama, saya makan jugak Vivix tu tapi tak la macam suami saya kejap makan kejap tak. Saya konsisten makan Vivix tu sampai sekarang, saya dapati kesannya agak cepat, kulit muka saya yang berminyak dulu sekarang dah kurang tak la teruk macam dulu. Berat badan saya jugak semakin menurun, yang dahulunya tidak mahu berganjak dari angka 70kg ke 72kg sekarang dah mula menjejak ke angka 69kg dan ke bawah..
.

Ini saya baru makan Vivix dalam masa 1 bulan setengah sahaja tau… Saya tak perasan pun tentang berat badan ni makin mengecil, suami tegur “makan apa sekarang badan makin slim ni” malu pulak saya bila dia tegur begitu.. Kalau saya teruskan hasilnya pasti gempak kan?
.

Selalu saya akan makan Vivix sebelum sarapan. Kenapa boleh kuruskan badan ya Vivix ni? Vivix jugak boleh melancarkan sistem dalam usus kita, setiap hari mesti akan membuang 2 ke 3 kali. Samada kita makan banyak ke sikit ke pasti keesokan harinya kita akan ke tandas untuk membuang.
.

TONA KULIT MUKA SEMAKIN SEKATA DAN KURANG BERMINYAK ASBAB MAKAN VIVIX

Dari luaran pula, tona kulit muka saya semakin sekata, lembut dan halus je.. Saya suka sangat, lagi-lagi kat bahagian hidung saya ni, dulu hitam dari permukaan kulit muka sekarang. Alhamdulillah… semakin cantik… Alamak terpuji diri sendiri pulak… sorry ya…

#supermomshakleestory
#myvivixstory
#vivixse

Haa, seronokkan Shaklee effect kakak ni. Impak dari pengambilan Vivix yang asalnya bertujuan untuk menjaga kesihatan sambil memberi dorongan kepada sang suami supaya sama-sama makan vitamin, tanpa disengaja berat badan beliau juga semakin turun manakala kulit muka pula semakin bersih, tona semakin sekata dan semakin cantik.

Best ke best?

Anda di luar sana, kalau terasa agak berat untuk mengambil vitamin berbentuk pil atau kapsul, maka pilihan yang terbaik ialah anda wajib cuba Vivix. Vivix akan bantu memperbaiki sel-sel tubuh anda selain memperbetulkan sistem-sistem badan yang dah semakin tua dan mungkin kurang berfungsi dengan baik.

Sekiranya anda inginkan konsultasi berkenaan kesihatan anda dan vitamin yang bersesuaian untuk anda amalkan, bolehlah hubungi saya seperti tertera berikut. Jangan lupa dapatkan vitamin Shaklee pada harga ahli dan penjimatan berganda serta nikmati manfaat-manfaat keahlian Shaklee, KLIK BUTTON ini

Atau boleh juga cari saya di sini,

✍FB : Siti NorAini Sheikh Abdullah

✍FB Page : CelikSihat Page

✐Blog : CelikSihat 

✐Instagram : agen_shaklee_siti
✉Email : sitinurra77@gmail.com
✆HP : 019-514 6495
✆WhatsApp : 019.514.6495

COD : Gopeng, Batu Gajah, Tronoh, Bandar Universiti, UTP, UiTM Seri Iskandar, Seri Iskandar, Parit & Bota

Inshaallah saya akan bantu anda.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *